黒い砂漠なんでも相談室

投稿の注意事項

アカウントバン

• レス 7
  • 閲覧 4676

こんにちは

これまで何度も私はこのスレッドを始めたが、私はどのような方法でお答えすることはできませんごめんなさい

マイアカウントが一時的に閉鎖前に短い時間....私はそれが絶えずIPを変更していると思うの原因....私は可変IPアドレスを持っている一部のコンピュータ上の米軍基地に住んでいるが、私は今、固定IPアドレスを吸う(ご確認ください)

私のアカウントは何を開いている私の文字削除確率?

最も深い敬具

2

運営に通報する

• 投稿者: *****
  • 2016/07/05 09:23

2

(It is a machine translation)

It is written as follows in terms of prohibitions
・Connection attempts from outside Japan to this service , and acts that are suspected to be a connection from outside Japan .

Because I understand that you live in the US bases in Japan , I think that was not determined that the access from the outside of Japan ?

利用規約だと、日本国外からの利用は禁止されてるんで、
在日米軍基地からだと、国外からのアクセスと判断されたのでは?
機械翻訳で通じるかなぁ・・・w

運営に通報する

• 2016/07/05 11:02

3

hello.
in the first, please write a reply in English.
machine translation is still difficult to understand.
so I have few question to you.

1, is this really account ban?

you said "I think reason is non-static IP address",
I heard Intense IP fluctuation's account will be locked temporary (not banned),
for Environmental investigation.
also, can you show me about E-mails?
if you actually banned, notice mail will be send to your registered mail address.
please never mind aboves if you can confirm actually banned by English Patch.

2, about your location

you are living in American base of Japan, right?
JP Server is prohibited about overseas connection.
but american base of Japan is inside of Japan.
you shouldn't be banned for living in american base of Japan.

運営に通報する

• 2016/07/05 11:03

1

3, did you use WTFast, and any network acceleration software?

Their software already has been monitored by the publisher.
and has a account risk to use it.
DON'T USE IT

4, did you shout english to the public(general) chat?

if you wasn't shout english to the public,
basically publisher won't judge the account even using a VPN.
but if you shout english to the public repeatly,
it will seems as a spam from Japanese people.
publisher also will judge the account for protect the Japanese environment.

在日米軍基地からのアクセスは国外扱いとかはやめてね、運営さん?
ちゃんと日本国内にあるんだから。

運営に通報する

• 2016/07/05 16:51

Greetings Thank You For Helping...

No I didn't used any kinda vpn ....

I didn't used World Chat....

This Is The Message

Our IP Adress Was Keep Changing due to Security....But Now We Have Static IP PC's

I Just Cant Contact with any Manager

「黒い砂漠」運営チームです。

突然のご連絡失礼いたします。

この度、当アカウントのログイン情報を確認させて頂きましたところ、
ご利用いただいている接続状況に通常とは異なる接続情報を確認いたしました。

つきましては、お客様のキャラクター等のデータ保護、及び調査の為、
当アカウントの調査停止措置を行わせて頂いております。

上記の状況につきましてお心当たりございませんでしょうか。

大変お手数ではございますが、
ご確認頂き、ご返信頂けます様お願い申し上げます。

※本文の一部、または全部の転載はご遠慮ください。
=================================================================
「黒い砂漠」運営チーム

運営に通報する

• 2016/07/05 22:57

3

message said your account was locked for Environmental investigation.

you need to tell them about your situation for unlock your account.
I'll translate to Japanese about explain your situation.
use it for solve the problem :)

"(日本人に翻訳してもらいました)
日本の在日米軍基地から黒い砂漠をプレイしております。
私は日本語を読むことができません。英語が分かる日本人に翻訳してもらいました。

私が勤務している在日米軍基地ではセキュリティーのため頻繁にIPアドレスを変更しています。
その影響によるものだと思います。
しかし、現在固定IPでプレイ可能な環境になっており、問題はありません。
よろしくお願いします。

PS:欧米サービスは日本からではIPブロックされておりアクセスできません。しかし私は日本に住んでいますが日本語が分かりません。
 英語でのサポートが可能であればお願いします。
"

I'll wish the solve your account problems :)

運営に通報する

• 2016/07/07 01:57

0

kurumi pls come back

運営に通報する

• 2016/07/08 05:38

I Cant Account Still Locked

運営に通報する

ゲームガイドへ
メンバーサイトへ